πως θα κατανοήσει ο μαθητής της β! γυμνασίου γιατί όταν λύνω μια εξίσωση της μορφής
χ/4=(χ-1)/3 +5
πρέπει να βάλω το 12 μια φορά στο πρώτο μέλος και δυο στο δεύτερο?
έχετε σκεφτεί κάποιο κατάλληλο τρόπο? και γω ψάχνομαι πάντως
αν έχετε κάτι κατά νου "ρίξτε το"
έχετε σκεφτεί κάποιο κατάλληλο τρόπο? και γω ψάχνομαι πάντως
αν έχετε κάτι κατά νου "ρίξτε το"
3 σχόλια:
kalo
Νομίζω ένα ερώτημα που θα πρέπει να προηγηθεί είναι το εξής: Πώς θα μπορούσαν τα παιδιά να καταλάβουν, ή ακόμα καλύτερα, να ανακαλύψουν την επιμεριστηκή ιδιότητα; Εγώ συνήθως κάνω το εξής: Λέω στα παιδιά να πολλαπλασιάσουν το 15 επί 8, αλλά με το νου τους. Έπειτα, ρωτώ, πώς το σκέφτηκαν-βρήκαν. Αυτό που κάνουν είναι να "σπάσουν" το 15 σε 10+5 και να πολλαπλασιάσουν κάθε μέρος με το 8. Έπειτα, προσθέτουν τα γινόμενα. Εφαρμόζουν δηλαδή την επιμεριστική ιδιότητα!
EIRHNH:ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΕΥΣΤΟΧΗ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ! ΣΠΥΡΟΣ
Δημοσίευση σχολίου