Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

θεμα για σεναριο!

συνάδελφοι προτείνω :
πως θα κατανοήσει ο μαθητής της β! γυμνασίου γιατί όταν λύνω μια εξίσωση της μορφής
χ/4=(χ-1)/3 +5
πρέπει να βάλω το 12 μια φορά στο πρώτο μέλος και δυο στο δεύτερο?
έχετε σκεφτεί κάποιο κατάλληλο τρόπο? και γω ψάχνομαι πάντως
αν έχετε κάτι κατά νου "ρίξτε το"

3 σχόλια:

George Alpha είπε...

kalo

Ειρήνη Π είπε...

Νομίζω ένα ερώτημα που θα πρέπει να προηγηθεί είναι το εξής: Πώς θα μπορούσαν τα παιδιά να καταλάβουν, ή ακόμα καλύτερα, να ανακαλύψουν την επιμεριστηκή ιδιότητα; Εγώ συνήθως κάνω το εξής: Λέω στα παιδιά να πολλαπλασιάσουν το 15 επί 8, αλλά με το νου τους. Έπειτα, ρωτώ, πώς το σκέφτηκαν-βρήκαν. Αυτό που κάνουν είναι να "σπάσουν" το 15 σε 10+5 και να πολλαπλασιάσουν κάθε μέρος με το 8. Έπειτα, προσθέτουν τα γινόμενα. Εφαρμόζουν δηλαδή την επιμεριστική ιδιότητα!

spyros είπε...

EIRHNH:ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ΕΥΣΤΟΧΗ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ! ΣΠΥΡΟΣ